KATAK

Tugasan pertama kepada para blogger CCWA bertemakan "katak". Hebat! tak sangka, masing-masing memang berbakat dan punyai kelebih-kelebihan tertentu. Lain orang lain cara adaptasinya, lain gaya penulisannya dan unik-unik belaka. Hasil dari tugasan banyaklah sumber-sumber info yang bertemakan katak berjaya dikongsikan. Siapa sangka, senaman katak pun ada, air telur katak pun sedap dan macam-macamlah!

Berikut adalah tiga hasil blog terbaik (tidak ikut turutan) yang berjaya dihasilkan.



WHAT AIR TELOR KATAK?? (LoVe+LiFe=FreaK)
Air sirap biji selasih, atau yang selalu kita panggil sebagai air sirap telur katak masa budak-budak dulu. Nampak sedap dan menyelerakan.



KATAK MEMBEBEL (Jue tOink tOink 。◕ ‿ ◕。)
Apa aje yang dibebelkan si katak ni. Biarlah dia membebel sorang. Tapi gambar-gambar si katak yang comel-comel tu dapat menarik hati. Tanda sedar semuabebelan katak habis dibaca.



KURUSKAN BADAN DENGAN LOMPAT KATAK (Blog dindateJa)
Badan makin gemuk. Nak membesarkan sangat lah senang. Nak slim balik tu susahlah sangat. Senaman katak ni mungkin boleh membantu. Yang penting kenalah istiqamah. Kalau tak macam tu juga laa.. silap-silap makin tembam.



Previous
Next Post »

3 Kata-kata positif anda

Write Kata-kata positif anda
April 27, 2015 at 8:45 AM delete

hahahaha....xde hadiah ke??

Reply
avatar
April 27, 2015 at 9:27 AM delete

Hahahahaha...lawak r katak ni..habis pening pk..

Reply
avatar
Hazirah CW
AUTHOR
April 27, 2015 at 9:38 PM delete

sedapnya sirap selasih tu, hehe

Reply
avatar